Nekad BumbarDeluxe | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BumbarDeluxe

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Daris

Vad heter du på discord? BumbarDeluxe

Ange ditt födelsedatum 13 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Med tanke på att jag har kört denna serven sedan 2021 så har den ju ändrats, har börjat gymnasiet vilket betyder att jag inte kanske e skärslit aktiv under eftermiddagn utan 17:00 till natten liksom. Under helgar så är det kanske 12:00 till 01:00 jag e vaken.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Typ ett 2 år och 1 och en halv månad. Blev medlem 1 augusti 2021, har haft en paus mellan de och den var mellan oktober t december 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1019628710799868017/1149712675048271942/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakten har staffsen mindre allvarliga jobb såsom att banna lallare från att dva bilen. De ska ha kolla så att de inte blir kaos, tex blir de terrorråd kan sv banna den sedan skicka in det för att förlänga deras ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag kände att jag ville göra nått extra och hjälpa till serven, dessutom finns jag ställen där de kan behövas som tex lallare, dva bilar osv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är inprincip att man byter mot reglerna, tex dvar massa bilar för att lalla, revva folk utan anledning, kicka folk utan anledning, döda folk utan anledning. Finns massa olika scenarion där de kan hända, detta är bara några exempel på vad de kan göra.

Nekad.
Anledning
: Utveckla "Förklara vad för uppgift en servervakt har" & "Varför vill du bli servervakt på servern?"

Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka