Accepterad BumbarDeluxe | Ansökan till Servervakt [Ferry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BumbarDeluxe

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Daris

Vad heter du på discord? BumbarDeluxe#6969

Ange ditt födelsedatum 13 December 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu under sommaren så kanske 12:00 - 03:00 på natten,, då räknar jag med hela veckan.

Sen när det är skola så kanske

Mån: 15:00-21:00
Tis: 15:00-21:30
Ons: 15:00-21:30
Tors:15:00-22:00
Fredag:14:00-02:20

OBS JAG BÖRJAR MED 15:00 DÅ JAG EJ FAKTISKT VET MITT SCHEMA ÄNNU! KAN ÄNDRAS

Hur länge har du varit medlem på Unive? Snart ett år:) De blir de den 1 augusti.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/999638661593309187/1002188550818766858/unknown.png https://cdn.discordapp.com/attachments/999638661593309187/1002188597413302352/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är någon som tar staffsen mindre allvarliga jobb, som till exempel de finns några regel brytare i piren så kan jag skicka dem och sen skicka klipp i dc så staffsen kan förlänga deras tid om det är lämpligt.

Med andra ord så håller servervakten koll så FOLK INTE gör regelbrott, om en servervakt hade till ex svbannat en medlem en timma så hade den medlem kanske lärt efter sina misstag och ej gjort det igen. Så servervakt är också som en "wake upp call" för regel brottare. SV hjälper och till servern med att bidra till en SÄKER och rolig rp server.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag passar till SV teamet då jag spelar alltid på serven, kan de flesta reglerna samt kommands. Som SV så måste man också vara bra bemötande tycker jag eftersom om man bannar en medlem med att till ex skriva: Du blev bannad för PowerGaming. SV svar: Din idiot tänk på när du kör...
Nu kanske den medlem inte kommer tillbaka som är dåligt. Jag är också lämplig för SV då jag har erfarenhet inom SV, är vid många platser där många regel brott kan hända. Jag är också en medlem som använder inte Sv för sig själv men för servern, bara de är PWG.
Kortfattat: Jag är inne i servern mycket, bra bemötande, kan reglerna, erfarenhet, är sv för servern och inte för mig själv.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Som jag har sagt, en BRA servervakt enligt mig är någon som brinner för att förbättra rp:en i denna servern och vill hjälpa den och inte använda den för sig själv.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är när man abusar sig av SV permsen, det vill säga att man använder revive eller till ex dödar någon med mening och sen ta deras saker och reviva dem.(Har sätt detta hända) det är PowerGaming generellt, man kan också lägga till FailRP, Sunt Förnuft (beror hur man använder permsen.)

När man har SV så MÅSTE man ta ansvar för sin roll och vara aktiv med den, använder man den till sig själv så kommer man få indragen SV samt red/blacklist på servervakt ansökningar. Sen hur grovt man använder det för sig själv så kan man även få indragen medlem/krim etc.

Abuse är med enklare ord missbruk av sin roll.

Bra ansökan, du är vidare till muntlig intervju! Hör av dig till mig om du inte hinner ta intervju inom 48 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka