Nekad BultenStenhammar | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BultenStenhammar

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? 71626

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Petersson

Vad är ditt discord namn? Linus#5021

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 1996

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Bulten Stenhammar. Jag är 24 år gammal och kommer ifrån Växjö. Farsgubben var president i en mc klubb och det är väl lite pga. det som jag vill gå med i den underjordiska världen av droger, vapen och makt. Jag har alltid sett upp till min farsa, han var mäktig. Jag har alltid drömt om att få leva laglöst, jag är trött nu på att vara en slav till staten, jag vill göra min egen grej. Jag vill vinna över staten. Därav varför jag vill ha whitelist.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har koll på läget, Jag är mogen, jag har en bra mikrofon och har en lång lång erfarenhet av RP både från Arma 3 men också gta. Säkert 1000 timmar. Jag vet hur man skapar bra scenarion och jag är en extrovert.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har börjat gilla den starkt. Speciellt eftersom det är på svenska men det verkar vara en lagom balans mellan action och RP

Hur hittade du Multistaden? Streams på twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill skapa ett inflytande och få respekt. Jag vill att folk ska lära känna mig och ta mig för den jag är.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? NIXPIX

Nekad! utveckla 'varför vill du just bli whitelistad'

Jag har insett att om man vill röra sig framåt på server och bli framgångsrik så är WL första steget till ett lyckligare liv. Jag vill tjäna mer pengar och i vidare sammanhang köpa mer bilar. Ha roligare och bli en mer respektabel person. Ett vettigare yrke är nyckeln till framgång för mig. Jag tror att jag kommer att bidra till positiva vibbar genom att vara whitelistad och jag kommer åstadkomma fantastiska ändamål. Jag känner att jag är redo för en större utmaningen efter att inte varit whitelistad ett tag nu. Jag är redo.

Tillbaka