Nekad Bulten762 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bulten762

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? johan

Vad är ditt discord namn? Bulten#9870

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Andersson och är 24 år gammal. Björn bodde med sin mamma och sin bror. hans mamma hade inget jobb så att försörja Björn och hans bror. i det området som Björn bodde i så var det mycket brottslighet och kriminella nätverk. efter ett tag så bestämde Björn sig för att försöka gå med ett nätverk så att han kunde försörja sin familj.
Efter ett tag blev Björn mer involverad i nätverket blev ansvarig för vapen transporter och olika transporter som skulle runt i stan. han lärde sig att använda vapen och hade en talang för att förhandla med olika köpare som gjorde att han blev väldigt om tyckt runt om han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer bidra med en bra social rp kommer jobba mycket koimmer vilja bli polis och ha en bar rp kommer bygga på min karaktär så mycket som möjligt så jag kan ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du inte ska vinna ett scenario hela tide ex om det blir polis jakt ska det vara roligt för både polisen och krim ex om nu polis kör efter dig och du sedan kommer undan så blir det tråkigt för polisen och krim vinne scenariot och det gö att det blir tråkigt det är bättre att båda parterna har en rolig rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM, dödar utan gilltig scenario, VDM använde din bil som vapen, metagaming tar info i dcn exmpel och rpar på det, powergamin att man inte rpear på skador ex, fearrp man ska värna för sitt liv, copbait att man vill att polisen ska ta dig elle.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? mycket har spelat på en massa andra stora servrar och har mycket erfarenheter har spelat på server ex nolife och en massa andra med hög rp nivå.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej!

Nekad. Utveckla samtliga frågor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka