Accepterad bulten231 | Ban överklagan (1Alvin1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bulten231

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199193516662/

Ditt Hex-ID: 11000014981ea76

Vad är din discord tagg? Floyd#8077

Vem var det som bannade dig? 1Alvin1

Hur lång tid var din ban? 5 dagar men 4 kvar nu...

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? spawnmenu abusar till arbetsplatsen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det såg dåligt ut i deras ögon. Och att de tycker att det är dåligt gjort från mig vilket det är men jag ångrar mig 1000 gånger om och kan lova att det inte kommer uprepas igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var hemma i mitt gäng hus och skulle ringa en privat bil...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den har bannen tycker jag är onödig, inte av er utan av mig själv för jag kan så mycket bettre. Jag hoppas ni kan ge mig en andra skans så jag kan in och rpa på unive det är den bästa och roligaste server jag någonsin varit på så jag hoppas ni förstår mig. Deta var en ban jag inte visste om fanns men fattar nu och lovar att det inte kommer hända igen.:)

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. AV ALLA mina tidigare bans har jag lärt mig mycket och det har aldrig uprepats där efter vilket kommer vara detsamma med denna ban. Vissa bans jag har fåt har också varit felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag hade kunnat tänka bettre och var mer nogran med vad jag gör för annars kan det bli såhär. Det var ju så att ja och mina kompisar ingame krasha med en bil i mitten av perico bron då hade jag kunnat vara smart och simma till min bil för den stog på flyg platsen viket är en bitt men jag hade kunnat simma endå..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart, att man inte bara ska ta den enkla vägen ut för det finns många lösningar och i detta fall gjorde jag fel. Men jag hoppas ni förstår att jag lärt mig och förstått bannen. Och som sagt deta kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? såklart (;

Tillbaka