Nekad Bulten12 | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bulten12

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199221424055/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Imocanin

Vad är ditt discord namn? Bulten12#1456

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abbud Zeidan och är 24 år gammal. Han kommer från Syrien och är kusin med Mustafa Zeidan. Han föddes i Syrien granne med Mustafa när det blev krig i Syrien skulle de fly tillsammans men Abbud hittade inte Mustafa. Abbud blev tvungen att fly själv hans föräldrar var redan borta när Abbud skulle fly de hade flytt utan honom. Abbud vandrade till gränsen så han kunde fly. Han tog med sig lite guldsmycken som hans föräldrar hade lämnat kvar i huset så han tog med dem så han kunde köpa sig ut från gränsen. När han hade vandrat hela vägen till Sverige hittade han en stad där han trodde sin gamla kompis Mustafa bodde. Han kom till staden och började träffa nya kompisar när sedan han fick kontakt med Mustafa. Han och Mustafa gillade att spela fotboll när de var små och försökte hitta en klubb men tyvärr hittade han inget. För att kunna ha råd att köpa mat så han kunde leva var han tvungen att sno plånböcker från gamla gubbar. Sen flyttade både Mustafa och Abbud till Unive och nu vill de skaffa ett nytt liv med lagliga jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en erfaren spelare och har spelat många timmar på detta spelet, jag kommer vara väldigt aktiv och kommer göra roliga, spännande och intressanta scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många spelare med bra scripts och aktiva spelare jag tror även att jag kommer kunna göra bra scenarion just på denna server

Hur hittade du Unive? Vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa bra scenarion träffa nya kompisar och helt enkelt ha kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli en del av servern skapa stora scenarion och träffa nya kompisar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka