Accepterad Bulten Bulten | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bulten

Aktiv Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
30
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198105187351/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Bulten#2288

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Ja min karaktär är redan påbörjad. Jag har redan två karaktärer på Unive sen jag spelade tidigare. En utav mina karaktärer heter Sebastian Gren och var underboss i Rodzina. Har även en karaktär som heter Bulten Svensson som är min polis karaktär som jag tänkte fortsätta på. Både Sebastian och Bulten är lika. De vill komma till punkt på direkten och orkar inte med massa bullshit. Bulten är snäll trevlig och alltid envis när de gäller lagen medan Sebastian är motsatsen. Sebastian respekterar alla sorters blåljus verksamhet och dylikt men han är inte inne på samma bana som dem. Sebastian gillar att snacka om problemen och inte skjuta i första hand. Jag kommer fortsätta på min Bulten karaktär direkt när jag kommer in!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tidigare har bidragit med fin och bra rp som polis samt kriminell. Jag planerar fortfarande på att framgå med ett gott exempel och på så vis hjälpa till att utveckla rpn och göra det roligare för alla

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett stabilt och seriöst rp utan att bryta karaktärer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så motparten också har en chans att vinna och att det är en sorts ge och ta.

Hur hittade du Unive? Vet inte det var länge sen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka