Accepterad Bulten brorsan | Medlem ansökning [Sebbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bulten brorsan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Andersson

Vad är ditt discord namn? Bulten#8532

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2008

Berätta om din karaktär. 12:34 // 20 mars // 1987 tar Joakim Björklund sina första andetag, detta var det som fick Joakims familj att insta slitas isär.

Månaderna innan har Joakims Far & Mor haft det ostabilt. Tankar om att göra abort, tankar på skilsmässa. Allt gick alldeles för fort. Joakim var ej planerad utan blev istället ännu ett hinder för familjen Björklund.

När Joakim kommer in i den fas där han börjar fölla tårar endast för uppmärksamhet och vara en ”skit unge” blir hans mamma sjukskriven. Hela uppväxten för Joakim var ett stort domino spel. Problem på problem.

Detta gjorde det hela stökigt. Joakim kom aldrig in i det sociala som barn och blev ofta utstött.

Joakim åkte redan vid 5 års åldern in för att göra en ADHD utredning men fick inte ut något. Joakim fick aldrig lära sig vad som var rätt och fel som barn. Då varken hans mor eller far hade tid för med att umgås med Joakim. (Ägnade alltså stora delar av sin uppväxt själv)

Tiden hans mor var sjukskriven började Joakim förstå hur det är att umgås och vara social med andra individer. Men detta ledde endast till sömnbrist och fler brister i Joakims liv. Joakim gillar alltså att vara otroligt osocial.

Senare år har Joakim lärt dig att umgås med andra och hittat en hobby som han inte kan släppa.

POLISMYNDIGHETEN
- allt började med en Lego byggsats Joakim fick av sin mor.
Byggsatsen var ”Lego city” och efterliknade en polisstation. Allt från entré, garage och celler fanns med. Då Joakim har ADHD VAr detta ingen utmaning att bygga ihop.

Detta legobygge har stått på hyllan nästan soom en Pokal hemma hos Joakim. Detta var böjan på hans drömmar, drömmar som nu kan bli sanna.

Joakim är nu färg studerad polis och är redo för anställnings intervju.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en erfaren Rp spelare samtr Unive spelare. Jag har över 1100h Rp och stora delar av denna tid har utspelats på just Unive. Jag har ett gott hjärta och vill mer än gärna få serverns rp att bli bättre. Jag själv anser mig som en proffesionell rp spelare och kan allt inom rp som flytande vatten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? EXEMPEL:
Du befinner dig som polisman i en biljakt. Du har två val. Antingen Preja av bilen och avsluta scenariot för att själv vinna och då få fast motparten. Eller så väljer du att utgå ifrån din sunda förnnuft och då spela efter bra och hållbar rp. DU behöver inte alltid vinna för att ha kul!

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive via kompisar och twitch.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka