Inaktuell Bulten | Ansökan till Staff [bacon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bulten

Aktiv Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
30
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Ditt discordnamn: Bultenn

Ange ditt födelsedatum 30 Augusti 2003

Varför ska just du bli staff? Har varit staff 2 gånger innan och är erfaren inom Krim delen på servern. Jag kom nyligen tillbaka efter 1,5 år. Jag har varit rp, support samt Krim ansvarig där jag var koordinator för kriminell delen.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker det fortfarande finns problematik i kriminell rpn. Tycker även att samarbetet mellan donation och kriminell delen samspelar mindre bra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genomföra ett system som får oss att samarbeta bättre

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Var trevlig och saklig i de beslut som fattas och hjälps till i den mån det går!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Prioritera och strukturera

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp, Helper, Mod och Koordinator

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell delen

+rep riktigt kompetent kille som har flera års erfarenhet inom rp. Väldigt mogen och riktigt trevlig, rekommenderar han starkt och tror väldigt starkt att han skulle vara en bra staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka