Accepterad Bulten | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bulten

Aktiv Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
30
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? Bultenn

Ange ditt födelsedatum 30 Augusti 2003

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill ansöka till MA dels för att jag ser att det behövs aktivitet och drivna personer som engagerar sig i intagandet utav medlemmar och ser till att standarden som behövs skall finnas där. Det ska vara solklart om en person skall få bli medlem eller inte för att bidra till den allmänna rpn på servern inom yrken samt kriminaliteten.

Jag vill se en utveckling i grundrpn och se att samtliga personer kan alla regler och att de ska märkas att de inte är oseriösa inom deras rpande. Jag tycker att jobbet som MA kräver att man ska ha bra insikt i reglerna som gäller och att man ska kontrollera personer så de är lämpliga samt att de har lite annorlunda karaktärer så att det inte blir samma sak hela tiden.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en driven person som är seriös och engagerad. Jag kommer kunna genomföra MA uppgifterna med god genomgång samt kunna vara med och utveckla rollspelandet överlag på servern genom att reglera vilka spelare som kommer in på servern.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt självklart. Oavsett ålder ska du bemöta dem på ett gott sätt och behandla dem som vilken annan person som helst.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Skulle vilja göra det svårare så att personerna som kommer in är bättre än vad standarden har varit tidigare. Vill se en utveckling i den generella intagningen utav medlemmar. Man kan se för tillfället att flertal personer sitter och väntar på att få hjälp och att det kan dröja långa tider.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska ha goda kunskaper inom reglerna samt hur rpande ska genomföras. Samt att vara annorlunda från mängden.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ansvarande över intagandet utav personer som är lämpliga på servern. Att de har god rp samt att föra rpn framåt-

Hur ser din aktivitetet ut? Cirka 2-3 timmar på arbetsdagar (ibland mer) 10-12 timmar på lediga dagar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har tidigare staff kunskaper.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka