Inaktuell Bullfan | Ansökan till Staff [Servervakt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bullfan

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
188
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Ditt discordnamn: Bullfan#1141

Ange ditt födelsedatum 22 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff därför att jag känner att jag vill hjälpa folk som inte fattar hur man RPar och så vill jag hålla en god stämning på servern. Jag vill också bli Staff därför att jag tror att jag kan passa in i teamet på grund av att jag håller en god ton mot människor och är allmänt social. Jag vill också ägna min tid mot unives staff arbete då mina polare inte spelar lika mycket men jag vill fortfarande spela/hjälpa till på servern då det är något speciellt med den. Sedan så har jag också många timmar på unive och är allmänt bra på hur seriös och normal RP fungerar. Jag är för tillfället SV men har varit helper för ett år sedan typ. Sedan passar jag bra eftersom jag inte har en ända ban (Flexar absolut inte) och därför vill jag bli Staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar på unive just nu är bland dom som är kriminella. Där skjuts det för mycket och är väldigt orealistisk Rp då folk provocerar utanför gäng hus. Sedan så är det också mycket pwg hos de krimiunella tillexempel att köra upp för berg, köra för snabbt offroad med en sportbil.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? specca de kriminella som det berör mest och som har fått tillexempel gäng/krim varningar. Med hjälp av de så kan man få ut dom men oseriös Rp.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agerara proffigt är att hålla en god ton och inte abusea sina perms och sitta och säga att man är bättre än dom som bara är medlemar.
För mig är det viktigt att vara trevig för att skapa ett bra ryckte om sig själv och göra så att medlemarna på servern inte ska känna sig rädda för än.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? mån: 16:00-19:00paus 20-21:30
Tis:16:00-22:00 Någon paus för mat
ons:15:00-16:00 Träning 19:30-22:00
Tor:16:00-18:00 Träning 20:25-23:00
Fre 14:30-hur länge som behövs k
lördag ung 8 timmar söndag ung 8 timmar

Kan ske undantag

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2 jan 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit helper tidigare och då var jag SV ansvarig och jobbansvarig. Men jag har även varit MA

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Servervakt

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Jobb

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka