Nekad Bullet_x_2 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bullet_x_2

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo.

Vad är ditt discord namn? bullet.exe0

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olof Ström, 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Flitig, rolig och snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Olof Ström har en bakgrund blandat av kriminalitet och polisiär. Hans pappa var polis, men han somnade in när Olof endast var 12 år gammal. Sedan dess har han endast levt med sin brosha då hans mamma valde att lämna barnen och bli narkoman. Olof och hans brosha Bamse, har sedan dess hamlat i den kriminella världen. Ifall jag skulle vilja säga framtidsplaner för min karaktär är de nog att köpa Krim/ köpa ett gäng med Olofs bror Benjy. Sedan därefter ska borshorna försöka få kontakter och vänner som de kan hänga med ingame.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle vilja säga att jag kan bidra med massvis med roliga och långdragna scenarion ingame. Jag kan även bidra till lojalitet och aktivitet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att båda parterna ska ha kul. Alltså du ska inte spela endast för att vinna, ibland måste motståndaren också vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, Vehicle death match, innebär att man använder ett fordon med syfte att döda någon. Powergaming 1, innebär att man inte rpar på skador, till exempel ifall jag kör bil på motorvägen och krockar och jag kör vidare direkt efter, detta är ej tillåtet och man måste stanna i ungefär 10-15 sekunder och verkligen rpa på skadorna som om de vore IRL.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nja, jag är väldigt aktiv och mogen, det är nog det enda.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka