Accepterad Bullenknas | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bullenknas

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198351165215/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Rödluv#2748

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Bullen växte upp i Stockholm med sin mamma pappa och syster. under bullens uppväxt så hade han en magnifik kropp alla tjejer ville ha honom men under senare tid blev han alkoholist och med det så kom en stor mage men Bullen tror fortfarande att alla tjejer vill ha honom så uppfattas han som lite av ett as men bullen förstår inte det så han blir bara arg. men det bästa bullen vet är att sätta lite guldkant på vardagen genom att ta ett glas bubbel och en fin tjej i rätt ålder och sätta sig ner och kolla på golf. Bullen är nu 49 år och arbetslös. Några av bullens intressen är att knyta kontakter skrapa trisslotter och spela poker. för det mesta är bullen en snubbe som kan se det positiva i vardagen men om någon tycker han är dryg då kan det bli vev.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är en seriös rp spelare som inte går runt och bryter rp och stör staden. jag vill också kunna ha ett ordentligt jobb och kunna sitta och prata i wl chatterna och kunna ha mycket mer val i mitt rollspel. jag kommer också bidra med långa och seriösa scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det känns som ett gemenskap med så mycket folk så att staden känns levande det finns alltid också någon att vara med och saker att göra jag tycker också att ni har seriösa och aktiva staffs som hjälper när det behövs.

Hur hittade du Unive? vänner tipsade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? att utvecklas så mycket som möjligt och att hitta vänner att ha kul med och hjälpa dem in i rp världen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill skaffa ett roligt jobb som jag finner vänner på och jag vill bli igenkänd som den stilige bullen

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag är inte aktiv i någon annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka