Accepterad bullenDiscord | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bullenDiscord

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/5819519414/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? bullen#1337

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Steve Åke, Steve är 30 och han bor tillsammans med sin bror Bengt i en svettig 2a i Staden One för tillfället. Han ser fram emot att hans antigen test ska visa negativt så att han kan flytta in i Unive. På fritiden så spenderar han tiden med sin familj helst sin bror. Båda brorsorna är väldigt intresserad utav motordrivna fordon då det har gått på samma linje i gymnasiet Fordons- och transportprogrammet. Steve har Diabetes klass 2 och och ADD. Men det är inget Steve lägger stora märken i men lever som en normal människa. När bröderna var små så bodde det ute på landet i Skebobruk nära ett industriområde. Pappan har dött i en Oljerigg i danmark och mamman står fortfarande på sina tår med en mental störning. Som liten utförde Pappan även sig utav AGA och piskade bröderna med ett skärp om dem te x, spillde mjölken på matbordet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För Unive är den ända servern jag spelar på. Jag tycker att servern är bra konstruerad, tycker att staffen har bra koll, och att reglerna passar för en seriös rp server. Vilket är det jag är ute efter. Riktig kraftig grund och bra server kommer bidra rp så att alla blir glada

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Alla streams jag har sett så får jag se hur aktiva och bra jobb staff's gör. Arbetar med folk som inte kan rpa och även andra som rpar bra tycker jag om.

Hur hittade du Unive? Andra personer på Tidigare servrar Tiktok osv.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel är att jag ska kunna agera rätt, bete mig rätt, och kunna säga de rätta orden i just det scenariot och att jag ska kunna anpassa mig till just de rätta scenarionen som jag hoppas att jag kommer få när jag spelar på just unive. Att utvecklas som spelare och kunna utföra så verkliga scenarion som möjligt. Även hitta ett bra jobb och lära känna många på servern. Kanske även kommer spela lite brottsligt som organisera dragrace osv. Jag vill också ha en stabil inkomst eftersom min karaktär har varit på fosterhem så är det viktigt för han att känna sig trygg med en bra inkomst i ungefär medelklassen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att ha riktigt roligt och lära känna nya människor. Jag vill göra så att alla som jag pratar med känner sig glada efteråt på servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Aktiv på One RP. Kommer inte rpa på den servern den dagen jag blir accepterad

Shit blandade ihop min andra karaktär på Vad har du för mål med ditt rollspel? men hoppas ni förstår vad jag menar

Tillbaka