Nekad bullenDiscord | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bullenDiscord

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/5819519414/

Ditt Hex-ID: 110000116dd7c93

Vad är din discord tagg? Paolo Roberto#1337

Vem var det som bannade dig? Vet inte ( maja lisa tror jag)

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? DETECTION (Klaksko i huvudet

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning. Joinade servern för inte så länge sedan och har aldrig spelat på den förut. Skulle gå in på servern så fort jag blev godkänd och då så stog det de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt jag såg att jag blev gödkänd och då visste jag att jag att unlockat nya möjligheter för mig själv men så så är jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, Detta är ett nytt konto för mig köpte det för nån månader sedan bara

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varit bannad tidigare. Det må vara ägare av kontot innan som fick mig det. inte 100

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt, har inte gjort något

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej?

Har du läst våra regler? Ja

Kolla om du har vpn eller så har du något fusk, kontakta phlip om du inte har något av detta, Mvh SCOTT.S

Tillbaka