Nekad bullen_22 | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bullen_22

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Ditt discord namn: bullen_22

Ditt Hex-ID: 1000016f7fa452

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim och ban 7 dagar

Vem/vilka tog beslutet? boten

Varför tror du själv att beslutet togs? eftersom jag tydligen gjorde en grov shoot on sight och brist på sociall rp jag tycker då att jag ej gjorde jätte mycket fel men jag kan fatta att jag gjorde lite fel genom att hoppa ut utanför gänghus och skjuta de kan jag säga att jag gjorde fel men att det var brist på sociall rp tycker jag då inte eftersom det finns bakrundsliggande scenarion med samma spelare som gjorde att jag hoppa ut och skjöt möt han i bilen.

Hur är beslutet felaktigt? beslutet är felaktig eftersom jag hoppar ut och tydligt säger hoppa ut ur bilen medans jag riktar mot honom och då väljer motparten att skita i att hoppa ut och de jag gör då är att jag skjuter mot hnm som jag tycker är ganska okej då han väljer att köra ifrån jag valde att försöka kidnappa motparten eftersom vi har krig med dem och deras allians när det kommer till brist på sociall rp så tycker jag att vi hade en bra rp nivå då jag pratade med hnm innan jag hoppade ut och han andra vi satt med i bilen lät han köra upp och hämta vapen varför vet jag ej jag satt i bilen och var bara tyst. om ni tycker att det jag gjorde fel genom att hoppa ut där och rikta och be han hoppa ut så vet jag ej för de gör mycket värre saker tillexempel göra en drive by och skjuta in i gänghuset utan att ha ansökt till det då pratar jag om ms13 och deras boss var med i det jag tycker med att om jag nu gjorde fel i detta då jag ej gjord det kan ni kolla mer på motpartens sida vad de gör fel och inte bara på oss de hetsar kör in i våra gänghus och hetsar och campar gänghus men att jag ska få indragen krimroll och 30 dagar pris höjning level 2 till 520 kr och gäng nerstängning och ejn ban på 7 dagar tycker jag är liteöver drivet men om det bara hade varigt gängnerstängning hade jag kunnat fatta att det jag gjorde var fel men inte allt det. enligt mig tycker jag att jag är kompetent och har en bra och hög rpnivå!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/k0BYisathitVQGBZP?invite=cr-MSw5Y0wsMzMzNjg4NDc1

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka