bullen95 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pappa Lars

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Användarnamn: bullen95

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar magnusson

Vad heter du på discord? Pappa lars#3187

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar vara inne kl 19:00 till 23:00

Berätta om dig själv Jo jag är 04 och bor i ett hus i stockholm och på fritiden så kollar jag på yt och spelar på fivem och jag gillar att fiska samt lyssna på musik

Vad skulle du göra om du blir staff? Ja först så skulle jag sitta i hjälp kanalen och dra in alla som behöver hjälp och fråga vad dom behöver hjälp och medans jag hjälper dom noclipar jag runt i staden och ser om dom rpar dåligt och om dom gör det så får jag banna dom. Jag kollar också på vad folk gör och om dom gör fel som jag sa tpar jag till dom och då fryser jag dom och säger vad dom gjorde fel och så säger jag att om ni inte tyckte att denna bannen var felaktig så gör ni en ban ansökan

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat i 5månader och jag har aldrig blivit bannad

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jo jag har varit på ett annat community och varit staff där men tillslut blev det tråkigt så jag vill köra på en ny server och vara staff

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jo jag kommer bidra med posivitet och hjälpa till med alla som rdmar pch banna dom

Har du några tidigare erfarenheter? Japp jag har varit högsta staff i en av sveriges största server och där hade dom alla commands man har när man fryser och noclipar samt att jag vet hur man är i discorden tillexempel bannar folk om du inte tror att jag har varit staff i en server så kan du gå in och kollar jag vill inte säga vad servern heter för att inte promota någon annan server så om du skickar dm så kan jag säga

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Japp det är för att jag har varit staff i ett annat community

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag har virit på många communityn och där har dom massa olika commands och jag har lärt det snabbt

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Ja om jag bli supporter så kommer jag släppa allt jag lovar

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope jag är snäll

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka