Nekad BULLEN3310 | Medlem ansökning [DiffenKingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BULLEN3310

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199380104404/

Vad är ditt namn i verkligheten? Timo kallio

Vad är ditt discord namn? BULLEN3310#1320

Vad är ditt födelsedatum? 12 oktober 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Kevin Johansson och han är född 2001-10-12 han gillar bilar och att vara med vänner så hans mål just nu är att bli medborgare i unive så han kan skaffa sig ett jobb som han gillar och så han kan lösa sina drömmar alltså att han ska få sina bilar som han vill ha men just nu är hans mål att bli medborgare och sen framöver så vill han gärna testa lite olika jobb för han är väldigt nyfiken och gillar att testa på olika saker i sitt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för jag vet hur man RP ar på bästa sätt och för jag vill kunna få ett jobb så jag kan göra roliga senarion med andra spelare men även också för att jag vill testa denna server och se hur den egentligen är har hört väldigt bra rycktern om denna server så vill bli medlem så jag kan testa att jobba på olika jobb och så kommer jag vara aktiv mycket och spela väldigt mycket

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra och rolig RP och så kommer jag bidra med roliga scenarion och jag kommer vara aktiv också så får jag ett jobb så kommer jag vara aktiv på det jobbet så det inte bli ensamt inne på jobbet och sen kommer jag bidra med bra RP så inget lall från min sida o så vill jag att alla andra ska ha det kul på servern så kommer inte lalla eller förstöra något för dem andra spelarna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska göra sitt bästa för dem andras senarion och för att bidra med den bästa RP:n man kan

Hur hittade du Unive?jag har hört och sätt väldigt mycket om unive så tänkte att jag ville testa och sen har jag kompisar som spelar på denna servern så det var så jag hittade unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka