Nekad bullen123 | Medlem ansökning [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bullen123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? Mellman

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Ali Mohamed jag har bott i Afghanistan i 15 år min papa dog i kriget när jag ´var väldigt liten så jag minns inte så mycket av honom. Så jag har bott med min mamma och storasyster hela mitt liv. vi bestämde oss för att fly till Sverige för de började bli för mycket krig i mitt hemland. så vi flydde till Rinkeby men sedan när jag kom till Rinkeby så hade vi svårt med pengar då min mamma var arbetslös så jag kände att jag behövde hjälpa till där hemma och då började helvetet. Jag hamnade på fel plats vid fel tid punkt. Blev indragen i kriminaliteten direkt, började springa ärenden åt de äldre killarna i Rinkeby mot betalning. Först var de bara små saker som att lämna olika varor och väskor. Men sedan blev de värre dom ville att jag skulle göra tyngre grejer för att visa min lojalitet så dom gav mig et vapen och ville att jag skulle råna en känd gäng ledare i stan. Och detta var inget jag ville göra och dom började hota mig och jag kände att jag var tvungen att fly innan något hemskt händer mig och då kände jag att jag måste fly till staden Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till ett bra RP och jag kan bidra till väldigt bra scenarion som kan leda till ett bättre RP i framtiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid kan gå för att ha rätt eller gå för att du är bäst och kommer vinna alla fighter utan du måste också brösta att folk kan va bättre i vissa scenarion och har mer rätt i konversationen än vad man själv har

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man ska vara väldigt deskret framför polisen och de sista man vill är att hamna i fängelser och man ska skapa bra scenarion genom att tänka lite utanför boxen. Man får inte söka konflikter hos andra kriminella. Kidnappning får endast ske om de finns ett tidigare scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på några andra servrar förr och när de gäller RP såhar jag bidragit på ett bra sett. Sen är vissa servrar inte alls rialistiska och väldigt lalliga och de tycker jag inte alls om. Jag söker till denna server då jag hört att den är väldigt bra och strukturerad och de är det jag söker.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle säga att jag är väldigt snabbtänkt och bra på att lösa olika scenarion på ett bra och smidigt sätt utan att skapa onödiga konflikter.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka