Nekad Bullen10 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bullen10

Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? BakeAll#0913

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2008

Berätta om din karaktär. Fredrik Han är 27 år gammal han har växt upp i en liten stad som heter lomma som ligger bredvid Malmö. Fredrik hade det väldigt enkelt i skolan och tur med vänner alltså han var väldigt snäll bemötande och bra. Men sedan hade han det lite jobbigt också i skolan. Det var samma med vänner och familjen, Föräldrarna de hade det lite jobbigt också samt så bråkade de ibland men det löste det. Fredrik han hade många vänner men hans bästa vänner är ju såklart Henrik och Ragnar Fredrik hade väldigt enkelt i skolan men blev lite mobbad då och då men han löste det. Plötsligt så blev allt jobbigt i familjen det blev massor av bråk detta ledde då till skilsmässan Fredrik blev väldigt deppig och började tänka på många dumma saker men också positiva saker Fredrik hade många tankar och han ville gärna bli polis och då har han gjort sitt mål att bli polis för evigt. Detta var då det han kommer satsa på och kommer bli riktigt bra på. Detta var då lite om min karaktär så här kommer han vara ig.
Jag kommer spela min karaktär Glad och Lung. Fredrik han kommer också vara en person som är väldigt omtänksam och tänker på hur andra har det och hur dem mår. Jag kommer spela Fredrik som att han tänker mycket på folk så alla har det bra och ingen känner sig otrygg. Fredrik han är också en person som är väldigt snäll och trevlig och bemöter alla med en fin och snäll ton, Fredrik vill gärna att alla ska ha det bra tillsammans och ingen ska känna sig utanför och dålig

Vad kan du bidra med till serverns RP? kreativa och spontana scenarios såsom att göra många scenarion med alla och scenarios som ger alla en vinst. Jag kommer vara väldigt aktivet skulle säga såhär är mitt schema skola-träning-vara lite med vänner- fivem 3 timmar. Jag kommer att följa/uppfylla alla regler på unive rollspel och vara en kreativ person inom rpn. som sagt kommer alltid följa alla regler som unive har som t.ex de mest simpla RDM, VDM, Suntförnuft, Fear rp osv. Jag är väldigt mycket också är ute efter att hitta nya vänner samt att skapa kanske en relation med en kvinna. Jag kommer uppfylla mycket om social rp då jag tycker det är en av det mesta viktigaste sakerna inom rpn detta kommer då att vara prata med folk samt att istället för att skapa krig direkt snacka först och försöka lösa situationen därifrån. Jag kommer bidra med massor av höga rp nivåer såsom att använda mig utav /me samt /sme då dessa är väldigt viktiga att använda, Man kan använda dessa när man har hamnat i en bil olycka eller annat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att en person inte hela tiden kan vinna att man sina scenarion och att man måste kunna förlora sina scenario och ge vinsten till motpartens situation.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sårklart! FEAR RP det är att man alltid ska värna över sitt liv och alltid vara omtänksam om sitt liv alltså som ett exempel ser jag en brand så ska jag inte springa in i den alltså jag kommer få ju försöka fly, VDM = veichel death match at man kör över folk och döddar folk med bilen utan anledning och bara döddar alla med den, RDM = Random Death Match, Suntförnuft = något man inte skulle gjort i verkligheten såsom att springa naken på torget osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag då jag har ungefär har 1000 timmar på fivem. Jag har spelat rp länge ungefär 1 år lite mera. Jag har då kört på unive osv sedan inte så mycket mera. Jag vet hur man håller en standard på unive och hur man uppfyller alla krav. Det roligaste är att unive är min första server jag har börjat med samt så har jag inte kört på någon annan rp server bara tagit lite pauser från fivem då och då.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att jag har bra rp nivå och använder mig utav social rp i alla situationer. Samt så har jag skrivit mitt bästa på alla och utvecklat så mycket jag kan!.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka