- Meddelanden
- 92
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 828 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: fusk
Personal: Alec
Datum: 2026-04-19
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag hade precis varit i en skottlossning och sedan blivit dödad så blir jag inkallad till support omgående jag anade att det var pc check, jag var då inne med några från staff teamet som då sa att jag skulle börja skärmdela och sedan gå in på echo och ladda ner så de kunde pc checka mig, då jag sen tidigare haft fusk på datorn inna jag började på unive igen då jag körde på amrikanska serverar och fuskade där men sen valde att börja med unive igen så valde jag att ta bort fusket då jag inte ville bli bannad från unive, jag hade då valt att trycka på papperskorgen för att få bort fusket och inte resetat min datorn detta gjorde då att fusket var kvar på min datorn bara att jag ej kunde se det eller hitta det. Detta gjorde att jag antog att fusket var bort medans det fortfarande fanns på datorn som jag verkligen förstår är mitt fel och jag har nu tagit till och resetat min dator för att helt och hållet få bort fusket från datan. Jag kan också erbjuda att ni kollar igenom alla mina klipps där man kan se tydligt att jag inte fuskar. Som sagt var jag omedveten om att jag hade fusk på datorn då jag antog det var bort men de fanns fortfarande kvar och jag ber om ursäkt för detta och hoppas ni verkligen kan lita på mig att jag inte fuskar och att ni ger mig en ny chans på unive då jag sen tidigare heller aldrig blivit bannad för fusk på unive och verkligen aldrig använt det.
Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar ansvar för det som skedde. Jag anser att det är mitt fel från första början att ladda ner fusk på datorn för att använda det på andra servrar förutom unive. Jag valde sen att börja på unive igen efter en paus och då tabort fusket som jag anser är rätt av mig då jag trodde de skulle försvinna från datan helt men i detta fallet gjorde det inte det som jag inte visste om är ett missförstånd från mig. Jag har nu lärt mig av detta genom att aldrig ladda ner fusk på datorn då det bara försör för andra både nu när jag inte använde det på unive utan andra serverar men ändå att det förstör för andra. Jag har då nu gjort reset på min datorn för att helt och hållet få bort fusket så detta missförstånd inte upprepas. (tog bort fusket innan jag blev medlem på unive).
Vad har du lärt dig sedan dess? Att reseta min dator och inte från första början ladda ner fusk på datorn för att använda på andra serverar.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag anser att ni ska ge mig en till chans då detta inte var något jag gjorde med meningen utan var ett missförstånd från min sida. Jag hade alltså fusk på datorn efter jag tagit bort det i papperskorgen som jag tycker är konstigt. Jag anser också jag ska få 1 till chans då jag inte använt fusk på unive utan andra serverar som inte har gjort någon fördel för mig inne på unive. Jag tar ansvar över det jag har gjort med att ladda ner fusk från första början men hoppas på en ny chans att låta mig komma in på unive efter jag nu har resetat min dator för 100% få bort fusket. Jag hoppas ni kan också låta mig få 1 till chans då jag inte visste om att det ej försvann från datorn efter jag har slängt det i pappperskorgen då jag gjorde det innan jag började på unive så för mig trodde jag det var borta medans det fortfarande var kvar som jag tycker är tråkigt att det ska vara så.
Har du bevis som stödjer din överklagan? klippet när jag blev indragen i staff support:
Untitled - Clipped GTA V with Medal.tv
67 Views - Watch Untitled by BakeAll and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautov
medal.tv
Om ni vill ha fler klipps så skriv det gärna för jag kan visa alla klipps jag har så kan ni se. Eller skriv till mig i pm om ni vill att jag skärmdelar eller något sådant.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja