Nekad Bullen10 | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bullen10

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
1
Ditt discord namn: BakeAll

Ditt Hex-ID:
https://steamcommunity.com/app/231120

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim + pris upphöjning

Vem/vilka tog beslutet? Ludde

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror beslutets togs eftersom det ser ut som att jag fear rp, Jag var icke medlem (bugg) på min vinkel så hör jag 1 gång från andra sidan av vägg plåten upp med händerna jag har ju då hoppat över det och jag väljer då att forsätta springa eftersom att jag hörde inte dem längre samt så fick jag ett långt avstånd ifrån dem det var en annan grabb som inte riktade på mig som bara skrek att jag var cp jag känner själv att detta inte är så grovt med en indragen krim tycker då därför att jag kanske ska få en bann på kanske 3 dagar eller vad det kunde vara. Jag försöker att fly därifrån som jag lyckades med en grabb från deras gäng hoppade då in i min bil med mig jag väljer då att stanna bilen för att sedan hoppa ur bilen och ta upp mina händer för att han riktar på mig i bilen men jag hinner inte hoppa ur bilen innan de hade döddat mig efter de trusta mig. Sedan så ser man i klippet att han som kom från berget sitter med togglename på innan han ens visste om jag var icke medlem då han inte hade ens hunnit komma fram till mig så han använder toggelname för att kunna vinna scenariot och tycker det ska också återgärdas men det gjorde de inte för någon anledning tycker det är lite mycket på peckningar på mig då de inte riktigt tänker sig hur det ser ut för mig de tänker mest bara på att de sa upp med händerna efter jag hade hoppat över griden. Sedan så tycker jag att jag förtjänar att inte ha en pris upphöjning då det inte var så grovt osv.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det är lite både och jag känner att det inte var så brutalt till en indragen krim tycker istället man kan tänka först å kanske en bann för att jag ska lära mig utav mitt misstag så jag kan tänka på det till nästa gång alltså som en bann i 3-5 dagar eller mera det beror på vad de väljer. Jag känner att man ska också kolla upp lite mer på hur motpathner ochså spelade då han körde med togglename under scenariots gång tycker att man ska kolla upp det istället bara för att undvika det, då jag tror att han hade på det under hela scenariot. Jag känner också att man ska börja tänka lite på ur synvinklen ser ut för mig såsom alltså jag ser inte bakom mig då jag inte har ögon i nacken jag hade hoppat över staketet de gjorde att jag inte hörde dem längre jag ser bilen jag väljer då att försöka springa till bilen, när jag märker att han i bilen med mig riktar på mig väljer jag då att stanna bilen för att då sedan ta upp mina händer men det hinner jag inte tills han skjuter mig och jag försökte då att ta och parta med honom och göra ett scenario..

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://streamable.com/29bprg

Senast ändrad:
+rep tycker inte han gjorde nåt fel då de inte va så tydligt att dom sa att han skulle upp med händerna

+rep tycker han borde få en ny chans då ingen rikta på honom + han som skickade in klippet staff abusar, han använder togglename i ett scenario.

MVH 1gioo

Låser tillfälligt tills Ludde väljer att neka/aceptera då det inte ska förekomma +/- reps i en överklagan om beslut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka