Accepterad Bullen10 | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bullen10

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
1
Ditt discord namn: BakeAll

Ditt Hex-ID: steam:11000013fa965f0

Vad för typ av beslut gäller det? indragen test medlem + ban 8 dagar

Vem/vilka tog beslutet? Fille.1

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att jag blev bannad för att de tycker att jag bröt mot fear RP. Men jag tycker inte att jag gjorde något fel. Jag sprang iväg med ryggen mot dem och såg inte att de riktade vapen mot mig. Efter att de sköt mig i benet sa jag att jag gav upp, men då dödade de mig ändå. Jag spelar inte som en kriminell karaktär, så jag tycker det är konstigt att de började skjuta på mig. Istället för att prata med mig efteråt valde de att döda mig direkt. Jag tycker det bröt mot reglerna om dåligt socialt RP, och jag förstår inte varför jag fick bann.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom jag inte bröt mot några regler. Jag såg aldrig att de riktade vapen mot mig, eftersom jag hade ryggen mot dem och sprang iväg. Jag gav upp direkt efter att de sköt mig i benet, men ändå valde de att döda mig utan att försöka ha någon social rp efter. Det fanns ingen riktig anledning att skjuta på mig eftersom jag inte spelar som en kriminell karaktär. Jag tycker det bröt mot socialt RP från deras sida, och jag fick aldrig en chans att förklara min sida innan jag blev bannad. Därför tycker jag att beslutet är orättvist och borde ses över.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har ej fått något klipp fick ej svar i pm och bad om i support.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

När ni hoppade ner från garaget så riktade han vapnet mot dig och du försökte då slå honom därför blev du skjuten i benet. Du kommer inte få tillbaka din testmedlem men jag kan ta bort din ban iallafall så vill jag inte se detta från dig igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka