Accepterad Bullen10 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bullen10

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028332016/

Ditt Hex-ID: 11000016de775d5

Vad är din discord tagg? BakeAll#0913

Vem var det som bannade dig? Classic

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-15 223319.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vill be om ursäkt för vad som hände och för att jag bröt mot powergaming regeln. Jag förstår att jag gjorde fel. Jag var i en stressig situation där jag blev jagad, och när jag krockade med en lyktstolpe i hög hastighet (ungefär 150 km/h), blev jag stressad och försökte rp:a mina skador genom att skriva /me yr. Jag ser nu att det inte var en realistisk reaktion på en sådan krock, och att jag borde ha rp:at skadorna på ett mer trovärdigt sätt. Efter kraschen hoppade jag ur bilen och dödade personen som jagade mig. Det var en väldigt stressig situation , och jag förstår nu att det var orealistiskt och inte rätt sätt att hantera situationen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vill förklara exakt vad som hände innan jag blev bannad. Jag var på väg bort från en situation där jag blev jagad av en annan spelare. Vi körde i hög hastighet, ungefär 150 km/h, och plötsligt råkade jag krocka med en lyktstolpe. Jag blev stressad och försökte snabbt reagera genom att rpa mina skador med /me yr och säga hur ont jag fick, men jag inser nu att det inte var en realistisk reaktion för en sådan kollision. Efter kraschen hoppade jag ur bilen och såg personen som jagat mig. Jag agerade snabbt, stressigt och dödade personen för att försvara mig, då jag var i en stressad situation och kände att jag var tvungen att göra det för att överleva. Jag förstår nu att detta inte var ett bra sätt att hantera situationen på och att min reaktion var orealistisk. Jag blev bannad för powergaming, och jag ser nu att jag inte följde reglerna på ett korrekt sätt. Jag hoppas att ni kan förstå att detta var ett misstag från min sida och att jag har lärt mig av det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att jag blev bannad för powergaming, och jag vill förklara min syn på situationen. Jag erkänner att jag gjorde fel när jag krockade i hög hastighet och inte reagerade realistiskt på mina skador. Jag gjorde ett misstag genom att rpa att jag var yr direkt efter kraschen istället för att ge en mer realistisk inblick av mina skador. När jag hoppade ur bilen och dödade personen som jagade mig, var jag stressad och ville försvara mig, men jag förstår nu att jag inte agerade på ett sätt som inte var rätt med serverns regler för realism och powergaming. Jag hoppas att ni kan se att detta var ett misstag och att jag har lärt mig av det. Jag skulle uppskatta en chans att rätta till mitt beteende och fortsätta spela på servern, nu med en bättre förståelse för reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fear rp, Meta, Cyklar 2 på en cykel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har tänkt på vad som hände och förstår nu vad jag borde ha gjort annorlunda. När jag krockade i hög hastighet, borde jag ha visat mer realistiska skador istället för att snabbt skriva /me yr. En sådan krock skulle orsaka allvarliga skador, så jag borde ha agerat långsammare och kanske inte kunnat röra mig direkt och skrivit hur grova skador jag fick. När jag hoppade ur bilen och dödade personen som jagade mig, var det också en snabb reaktion. Jag borde ha försökt fly eller bara hållit avstånd istället för att direkt döda någon. Jag förstår nu att det inte var realistiskt och att det inte följer reglerna. Jag har lärt mig av mitt misstag och förstår nu vikten av att tänka mer realistiskt i sådana här situationer. Jag kommer att vara mer försiktig och tänka efter nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100%, jag har verkligen lärt mig något efter min ban. Jag förstår nu att jag måste tänka mer på realism när jag spelar. Jag borde ha reagerat mer realistiskt efter kraschen och visat att jag var mer skadad än jag gjorde. Jag lärde mig också att jag inte ska vara stressad i olika situationer, utan istället tänka på konsekvenserna av mina handlingar. Jag kommer att vara mer noga med reglerna och se till att jag följer dem bättre i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka