Nekad Bullen10 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bullen10

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028332016/

Ditt Hex-ID: 11000016de775d5

Vad är din discord tagg? BakeAll#0913

Vem var det som bannade dig? Classic

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-15 223319.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vill be om ursäkt för mitt beteende på servern. Jag förstår nu att det jag gjorde inte var rätt och att det påverkade både mig och andra spelare. Jag krockade med en lyktstolpe i hög fart, och istället för att spela ut mina skador på ett bra sätt så sa jag bara aj och skrev /me yr, och stressade vidare. Jag borde ha reagerat mer realistiskt och spelat ut situationen bättre. Jag blev också stressad och hoppade ur bilen för att försöka försvara mig istället för att fokusera på mina skador. Jag förstår nu att det inte var rätt och jag ångrar mig. Jag vill gärna fortsätta spela på servern och jag kommer att vara mer noga med att följa reglerna framöver. Jag hoppas att ni kan ge mig en andra chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad, var jag ute och körde på servern och råkade krocka med en lyktstolpe i väldigt hög fart, kanske runt 100 km/h. Jag reagerade snabbt och skrev yr och sa aj för att beskriva smärtan, men jag gjorde inte riktigt något mer för att spela ut mina skador, vilket jag nu förstår var fel. Strax efter olyckan blev jag stressad och såg att några personer som hade jagat mig länge hoppa ut på mig för att skjuta mig . Istället för att fokusera på mina skador och reagera på dem, hoppade jag ut ur bilen för att försvara mig och började skjuta mot dem. Jag inser nu att jag borde ha spelat ut mina skador ordentligt och agerat mer realistiskt i den här situationen. Det var mitt agerande i just denna situation som ledde till att jag blev bannad, och jag förstår nu varför det inte var rätt utav mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna bann är helt av mitt eget fel och detta ber jag om ursäkt för. Jag blev bannad för att ha begått powergaming, vilket innebär att jag gjorde något som inte var realistiskt eller rättvist för de andra spelarna. I mitt fall var det för att jag inte agerade på ett realistiskt sätt efter att ha krockat med en lyktstolpe. Jag körde i 100 km/h och skadade mig, men istället för att visa mer av skadorna eller agera som om olyckan verkligen hade påverkat mig, rp:ade jag snabbt och gick direkt till att hoppa ut och skjuta. Denna bannan är då rätt och det var jag som begick felet som jag verkligen ber om ursäkt för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. cyklar 2 på en cykel visste inte om detta då, Fear rp och det ahr inte skett igen osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade velat undvika att bli bannad och spela på ett mer realistiskt sätt, hade jag kunnat göra några saker annorlunda. Först och främst hade jag fokuserat mer på att rp:a mina skador efter olyckan. Om jag hade velat undvika att bli bannad och spela på ett mer realistiskt sätt, hade jag kunnat göra några saker annorlunda. Först och främst hade jag fokuserat mer på att rp:a mina skador efter olyckan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig något efter min ban. Jag har insett hur viktigt det är att följa serverns regler för rollspel och att alltid spela på ett realistiskt sätt, särskilt i stressiga situationer som just denna situationen. Jag insåg att jag inte bara spelar för min egen skull, utan att det också handlar om att göra spelet roligt och rättvist för alla andra. Jag lärde mig också att tänka på hur mina handlingar påverkar andra spelare. Från och med nu kommer jag att vara mer noga med att följa reglerna och tänka på hur jag spelar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka