Accepterad Bullen10 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bullen10

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028332016/

Ditt Hex-ID: steam:11000013fa965f0

Vad är din discord tagg? BakeAll

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: 8997147B-A917-409D-BBE8-F157C8C2C26B.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig eftersom det stod 2 -3 poliser vid en kropp som var död, jag valde då att plocka upp en som låg död då han är en högt uppsatt i mitt gäng och jag ville gärna visa upp mig så jag kunde få bli fullt medlem. Jag förstår helt och hållet att det är fel och jag och bubbelgum pratade i staff samtal tillsamans om det och han berättade att jag skulle få 3 dagar ban. Jag förstod, jag har dock presic blivit krim lite nya regler var krim senast för typ 6 månader sedan, förr fick man plocka kroppar när de låg nära polisen men detta var lite för grovt fattar jag och detta ska aldrig upprepas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på min hoj och såg nere vid marja lisas hur mycket poliser som helst, jag stannade och frågade vad som hände här för de blockerade hela vägen, sen när jag har hoppar av min hoj kommer det någon och snor den framför mig. Jag väljer då att kolla vilka som ligger dödda och ser min vice boss ligga där, och jag vill gärna visa upp mig att jag hjälper till osv. Jag såg att polisen inte kollade så noga på mannen och att det kom upp en bil som tänkte hjälpa till, jag tog då upp kroppen och poliserna var inte redo på detta då dem skulle eskortera mig till sidan för att prata med mig om min stulna hoj, hinner då plocka upp honnom och hoppa in i bilen för att åka därifrån. Efter ett tag pratade bubbelgum med mig och sa att jag skulle få 3 dagars ban och jag förstår helt och hållet varför jag fick det och det ska aldrig upprepas och hoppas jag kan få en 2 chans då folk gör misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna bann är inte felaktig, detta beslut som jag gjorde var fel av mig och förstår helt och hållet vad jag gjorde för fel. Jag kommer aldrig upperpa detta misstag och hoppas på en ny chans att släppa in mig så jag kan visa att jag verkligen lärt mig av mina gammla misstag då jag ej blivit bannad på 6 månader och verkligen vissat att jag följer reglerna och inte vill bryta dem med mening. Jag gjorde fel och ska aldrig upperpas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lite olika saker men minns inte alla man kan kolla min ban total.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat börja med är att bara låta polisen göra sitt jobb göra ett roligare scenario med dem och prata med dem om min stulna hoj. Jag hade kunnat göra ett socialt scenario och inte bara gått för att plocka upp den dödda kroppen. Dvs jag skulle kunnat antingen försökt åkt vidare brevid eller pratat med dem på längre avstånd och inte störa dem och förstöra deras scenario pga att jag ska plocka upp en död person.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag självklart och jag hoppas att ni förstår att jag har gjort det. Jag har förstått att jag aldrig ska plocka upp döda folk nära polisen . Jag kommer aldrig plocka en person nära polisen eller framför polisen för istället då göra ett roligare scenario för alla, jag kommer alltid tänka på detta misstag som jag gjorde och det ska aldrig upperpas och hoppas på en 2 chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka