Nekad Bullen | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JulleBulle

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Användarnamn: Bullen

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/06Peppe/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Peppe

Vad är din discord tagg? Peppe#9084

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körade rakt in i en bugati och det var helt mitt fel och så bara körde jag i väg och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det och det kommer inte hända igen jag var bara allmänt dum

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min chef körde min rs6 och så var det en kille i en bugati som sa när vi hade hjälpt han att han skulle sjukta min chef och då körde han efter mig och jag blev tröt och körde rakt in i han och sen körde i väg och jag vet att det var mitt fel och det ber jag om ursäkt för

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var mitt fel för jag körde rakt in i han efter jag fick slut med han och helt enkelt inte orkade med han och det här kommer verkligen inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att det var en kille som körde rakt in i mig och han kaxa och tillslut fick jag nog och så slog jag ner han till han svimmade och sen tog han i min bil och körde i väg han och när jag skulle stanna då blir jag bannad. sen har jag kommer inte ihåg men jag blev för RDM just det de var för att jag jobbade som ambulans och så skulle jag åka i väg och hämta arbetskläder och då ser en polis mig när jag åker akutbilen utan arbetskläder och så blev jag bannad för det och jag har lärt mig efter alla dessa händelser.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte köra in i han och bara åka där i från ångrade mig väldigt mycket för att detta är en rolig server och jag gillar den men jag kommer skärpa mig och inte va så dum tänka efter är så dum och jag ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja väldigt mycket att jag inte ska köra in i folk och sen bara och att lösa konflikter och sluta leka så dum jag ber så mycket om ursäkt och lovar att bete mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka