Nekad bullen andersson | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bullen andersson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Vad är ditt discord namn? zibbecinco67#3875

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Han heter bullen andersson.
är från Serbien och är född 1999. Han är uppvuxen i staden Leskovac med sin pappa och sin storebror då hans mamma gick bort när Milo var 1 år gammal i en skottlossning. Milo älskar fotboll och mat. Han har ett starkt intresse för vapen och droger. Milo hade de svårt i skolan vart mobbad så de fick han på fel vägar. Han gick klart grundskolan valde efter de skita i gymnasiet. Efter grundskolan så valde Milo att gå i Dragans (bror) fotspår. När Milo var 17 gjorde han sitt första mord med sin bror, dom starta då upp ett gäng som hette MD. Dom drev det gänget några år tills Dragan fick en hjärntumör och gick bort. Efter det så har Milo blivit mer o mer kriminell och nu valt att rymma från Serbien och flytta till Staden Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer vara aktiv mycket och jag kommer ha seriös och mogen rp . Jag kommer försöka mitt bästa och inte lalla runt, och jag hoppas att jag kan sprida mycket glädje och förbättra communityn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man inte bara ska göra så en själv vinner i ett scenario och att man kan göra så att motpartnern vinner för bättre Roleplay

Hur hittade du Unive? Jag och mina två vänner hittade unive på youtube och tiktok

Nekad, utveckla karaktär, beskriv mer personlighet, intressen och vad din karaktär strävar på Unive.

Är bullen och Milo samma person?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka