Accepterad Bullen-_- | Medlem ansökning [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bullen-_-

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199162405960/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? bullen#0791

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter adam som är kriminell han började redan som liten med små brott som t.ex snatteri små rån sen blev det bara värre och värre han har två äldre bröder som är tungt kriminella den äldsta broshan har suttit inne så han har velat ta efter den äldsta broshan för att passa in mamma och pappa blev trött på barnen när dem hade fyllt 20 så dem lämna dem pappa var advokat med bra betyg och en bra uppväxt så han var väldigt besviken på barnen adam är 23 år gammal och är nu väldigt kriminell och lever i en stor misär han har inte tänkt på att fixa upp sitt liv för han vill passa in i samhället så många polare har gått samma väg

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har rpa ett bra tag med en bra och hög rp jag har gjort roliga scenarion för båda sidorna t.ex krim och polis jag är en seriös spelare gillar inte när folk baar lallar och förstör jag ska bli medlem för att detta är en bar server med mycket bra rp och jag kan bidra med det lovar jag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En hög rolig rp för både polis och krim med roliga scenarion gillar inte folk som bara

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man gör ett scenario som är roligt för båda som är med i scenariot inte bara för en viss sida båda ska ha kul det är det de går ut på.

Hur hittade du Unive? En mycket känd server har samt många kompisar som spelar här har sett många stream av unive ochså.

Tillbaka