Nekad Bullen-_- | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bullen-_-

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199162405960/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? bullen#0791

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter adam som är kriminell han började redan som liten med små brott som t.ex snatteri små rån sen blev det bara värre och värre han har två äldre bröder som är tungt kriminella den äldsta broshan har suttit inne så han har velat ta efter den äldsta broshan för att passa in mamma och pappa blev trött på barnen när dem hade fyllt 20 så dem lämna dem pappa var advokat med bra betyg och en bra uppväxt så han var väldigt besviken på barnen adam är 23 år gammal och är nu väldigt kriminell och lever i en stor misär han har inte tänkt på att fixa upp sitt liv för han vill passa in i samhället så många polare har gått samma väg

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är seriös har rpat ett bra tag och gillar att göra långa och välplanerade scenarion som t.ex bank rån och sånt jag har spelat på många servrar med fastnade för unive då den har bar med spelare och en bra och rolig rp som jag kan bidra med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En hög rolig rp för både polis och krim med roliga scenarion gillar inte folk som bara lallar och förstör.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna hela tiden och att båda sidorna ska ha kul att båda parterna ska trivas i scenariot det ska vara kul för båda två.

Hur hittade du Unive? Stor server många vänner som spelar här har ochså sett stremers som kör här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka