Accepterad Bulleen | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bulleen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Bulleen

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/BulleenTV/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dimitrios

Vad är ditt discord namn? Bullen#2390

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 1992

Berätta om din karaktär. Dimitrios och är 28 år gammal.
Kommer från en förort där det är mycket kriminalitet och är en grekiskgud. Dimitrios hamnade tidig ålder i kriminalitet han hade de jobbig under sin uppväxt hamnade i fel umgänge. Dimitrios började som 16åring med Rån, Misshandel, Upplopp. Dimitrios älskar Bilar, Cash och brudar. En vacker dag så vill han komma ut från kriminaliteten och leva ett normalt liv där han blir rik kunna köpa allt de han vill ha.
Annars är han en trevlig, lugn person och ödmjuk. Han har sina dagar där han inte är så himla glad. Kan bli arg och ha en dålig attityd.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan/kommer göra show inne på Multistaden och även utveckla mig mer som rp.
RP är väldigt roligt där man lära känna massa nya människor och har roligt tillsammans.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna bli en Polis en vacker dag :D eran Server är väldigt stor och det skulle vara en ära att bli Whitelistad på eran Server.

Hur många timmar har du på FiveM? 10 timmar

Hur hittade du Multistaden? FiveM

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Senast ändrad:
vänligen utveckla varför du vill bli whitelistad och om din karaktär.

ska jag utveckla varför du vill bli whitelistad och om din karaktär även vill bli whitelistad ?

utveckla frågan ''varför ska just du bli whitelistad'' och ''Varför vill du just bli whitelistad på denna server'' samt om din karaktär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka