Accepterad Bulleeen | Medlem ansökning [ Yes or No ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bulleeen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Ogge#2629 eller bulleeen då jag bytte så jag inte hade # och siffror

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse Smith och är 25 år gammal.
Han växte upp i en liten ort tillsammans med enbart sin mamma. Hans morbror var polis vilket gjorde att Lasse som liten snabbt blev intresserad av yrket, han fick hänga med sin morbror ibland till stationen och hälsa på och kolla runt.
Lasse är intresserad av polisyrket och vill följa sin morbrors fotspår. Hans morbror har lärt han allt han kan och får inom yrket och även hur Lasse ska hantera vissa situationer på ett bra sätt.
Lasse är därför stresstålig och klarar av att hantera situationer som kan vara riktigt svåra
Lasse är även en snäll och trevlig person som alltid har stått uppför sina vänner när det har behövts, han vet hur han ska agera när folk behöver honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och bra rp så att det blir kul för båda sidor, kan även rapportera in till staffs när jag ser att fel görs som inte är okej inom rpn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska se till så att man inte spelar för att själv vinna scenariot, man ska se till att båda parterna har lika stor chans och att båda parterna har kul i scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna. RDM - När man dödar någon utan anledning, VDM - När man använder sitt fordon som ett vapen, Bugabuse - Använder buggar i spelet vilket inte är tillåtet,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har cirka 3500 timmar på fivem så har en hel del erfarenhet. Har även spelat på Unive som polis och känner att jag nu vill komma tillbaka och visa att jag är lika erfaren nu som sist när jag spelade.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har spelat på denna server för ett tag sen som polis, hade varit kul att komma tillbaka och hjälpa kåren igen!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka