Accepterad bullebyn | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bullebyn

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219797755/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b12eefb

Vad är din discord tagg? @fgdfdgdfgfgd

Vem var det som bannade dig? boten_

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-08-07 220948.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fuskade och inte kunde bete mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade fuskat på servern i några dagar och senare blev bannad. Jag vet fof inte varför jag gjorde de men de som hände de hänte och jag blev bannad. Om jag skulle tagit tillbaka de jag gjorde så skulle jag 110% gjort de och jag ber om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och fuskade. De var inget misstag utan jag var fullt medveten vad jag riskerade. Jag gjorde fel och de tar jag på mig, jag har tagit pauser under den tid som jag varit bannad och insett hur respektlös jag var som fuskade och de kommer aldrig hända igen ifall jag nån gång får komma tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 6 bans på runt 2 år men jag minns inte vad mina bans var eftersom att de var ett halv år sem jag blev bannad sist.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig fuskat. de va fel av mig som gjorde de och jag ångrar de dag för dag. Ifall jag hade kunnat gå tillbaka 4 månader så skulle jag aldrig fuskat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte fuska mer på Unive. det är inte värt de i slutändan och om jag hade kunnat gjort annorlunda så hade jag gjort de. De kanske är lite kul i stunden men efter ett tag så inser man hur dåligt man betedde sig och att man sumpar sin chans att kunna spela på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka