Nekad bulle23 | Medlem ansökning [Only ollethetrrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bulle23

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199172196769/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig stenberg

Vad är ditt discord namn? bullev2#8188

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2008

Berätta om din karaktär. han heter Ludwig stenberg 22 år gamal, han är oftast glad när han e med vänner men om nån gidrar med han så blir han inte så glad.hans barndom va inte så rolig för han blev mobbad när han var liten för hans kläder och utseändet, han hade en mamma och pappa som hete peter och sara han bode med sina föreldrar dom bode i stockholm i en lägenhet .peter och sara hade det svårt att ta hand om Ludwig.för dom hade det svårt med pengar.pappan jobbade på mekonomen men han sa upp sig för han orkade inte mer. mamman va arbetslös för hons barndom va inte häller den bästa.det gick inte så bra för hon i skolan så hon blev inte anställd till nåt jobb.så ludwig sickades till en annan familj.tills han kunde ta hand om sig själv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för jag kommer bidra ett bra och seriöst rp. och det behövs fler falck eller mekonomen så om jag blir medlem så har jag tänkt på jobba på falck eller mekonomen. jag är aktiv minst varje dag . jag vill gärna bli medlem för att uppleva min dröm att jobba inom falck eller va med i ett mc gäng skulle betyda mycket för mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är roligt att rollspela med andra online personer. Det bästa är att jag kan skapa olika karaktärer så jag kan vara falck på ena och medborgare på den andra. Det är jätte enkelt att skaffa vänner på servern. Gillar även det seriösa rollspelet som alla hjälper till med.

Hur hittade du Unive? min kompis tipsade mig att börja spela på dena servern samt kollade på twitch streamers. tillslut är den enligt mig sveriges bästa server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kuna jobba för falck eller va med i ett mc gäng. och att kuna bli rik på unive

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli medlem så man kan göra mycket mer skaker samt jobba på flera ställen

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka