Accepterad BulanTheDon | Medlem ansökning (punkt.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BulanTheDon

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198855992722/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm Kupiec

Vad är ditt discord namn? bulaNNN#8868

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Erik Svensson och är 30 år gammal och jag kommer ifrån Gävle och är uppvuxen där. Som person är jag extremt trevlig, omtänksam, lojal och alltid på ett bra humör. Jag har valt att försöka flytta till denna staden eftersom att jag känner att denna staden känns som en väldigt härligt stad med en massa fint folk helt enkelt. Jag vill gärna flytta hit eftersom att det är väldigt många kompisar från andra städer som har sagt att denna staden är en extremt härligt stad med gott folk. Jag har ett barn som heter Martin och en fru som heter Lovisa, dessa två personer betyder extremt, extremt mycket för mig då mina föräldrar gick bort i en flygplansolycka. Det tog väldigt långt tid för mig att komma ifrån dessa onda tankar och det var en väldigt tuff period för mig. Mitt barn och min fru har en sån bra och kärleksfull relation med varandra och dem betyder så oerhört mycket för mig då när detta har hänt. Min fru har alltid pushat mig och gjort allt för mig under dessa perioder. På min fritid så gillar jag att hålla på med bilar och motorcyklar då detta är ett stort intresse för mig. Min drömbil är en Mercedes c 63:a som är en otroligt go bil. Jag har jobbat innan som bilmekaniker och har drivit ett eget företag som hette Svensson bilverkstad som låg i Gävle. Jag har ganska bra kunskaper då det kommer till att mecka och det är väldigt roligt faktiskt att se resultaten man får när man jobbar med en bil/motorcykel. Jag får helt enkelt se vart jag hamnar i denna staden då jag inte vill stressa fram med något yrke då jag vill känna hur stämningen är bland alla fina folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag vill bli whitelistad på denna server för att min kompis Olle har rekommenderat denna server och jag känner att jag vill spela på en seriös och en mer mognare server med mognare spelare. Jag är som sagt ganska ny med rp men kommer göra mitt yttersta för att jag ska kunna bidra med ett bra och seriöst rp, och försöka tänka mig in i sunt förnuft. Jag vill spela på denna server då jag har känt att denna server ska vara en bra server som jag kan fastna för och känna att jag trivs och att jag tycker att detta är kul helt enkelt
Jag har inte alls mycket erfarenheter inom rp då jag är väldigt ny till detta men tror att jag kan leva in i rp världen ganska snabbt och begripa mig in i rollspelet då jag har skådespelat som Emil i Lönneberga och är ganska bra på att fatta hur jag ska leva mig in i olika roller inom rp:andet. Jag har spelat på vissa andra whitelistade servrar sen tidigare men de servrarna har inte alls varit seriösa och då tror jag att jag kan utvecklas mycket på denna server då jag spelar med mer mognare spelare och med en bra fantasi.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka att bidra med en så realistisk rp som möjligt och försöka spela mig in i min karaktärs roll och försöka rp:a den så bra som möjligt då jag tror att jag kommer kunna göra det ganska bra. Jag kommer även bidra med en bra fantasi om vad jag ska rp:a om och på vilket sett karaktären ska vara, det kan vara att han har vissa små negativa sidor men även positiva sidor helt enkelt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att oavsett om du skulle kunna göra någonting som är en fördel för dig själv så ska du göra det som är realistisk och om det skulle vara en vinst för motparten så ska man låta det vara realistiskt.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av min kompis Olle och har testat den innan men mer för att testa och nu vill jag spela seriöst.

Du har blivit godkänd efter den skriftliga ansökan, du är vidare till den muntliga intervjun. Du har 48 timmar på dig att ta den muntliga intervjun.

Vänligen,
Popsmoke
Helper

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka