Nekad bulan | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bulan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bulaan/

Vad är ditt namn i verkligheten? Bulat

Vad är ditt discord namn? bulan#9430

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2005

Berätta om din karaktär. Ivar Ingvarsson, han är en ung man i 30 års åldern. Han är en väldigt snäll och glad person som gillar att träffa nya människor. Han är en laglydig medborgare som inte söker adrenalinrusher i vardagen. Utöver sin flickvän så har han ingen mer familj eller släkt då han blev övergiven som tonåring av sina föräldrar. Ivar dröm har alltid varit att bli polis, han tycker att samhället behöver städas upp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en seriös rpare med väldigt mycket erfarenhet, jag har även 1100 timmar på FiveM och spelar inte för makt eller pengar. Jag är endast inne för att ha roliga sceanrion och bli omtyckt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ni verkar som en seriös server med bra admins och bra spelare som rpar.

Hur hittade du Unive? Fick tips från kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha så roliga scenarion som möjligt där alla kan gå ut med ett leende och känna sig nöjda över sin insats, men även vill jag bli igenkänd som den trevliga medborgaren i servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? De jag vill uppnå är en bra roleplay stämning, vill försöka söka till polis och få så roliga sceanrion som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka