Nekad bulan | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bulan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bulaan/

Vad är ditt namn i verkligheten? Bulat

Vad är ditt discord namn? bulan#9430

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2005

Berätta om din karaktär. Sergie Bratva.
Han har precis börjat på Bennys. Och pimpar andras bilar, Han gillar att chilla med sina polare vid sidan av när han har jobbat klart på Bennys. Han brinner för bilar och gillar pimpa bilar. Hans favorit bil är en rysk Lada Priora. Sen är det Rs6a. Nu mera lever han som en vanlig medborgare och är laglig, han önskar om att bli mäklare eller bilförsäljare. Han försöker jobba varje dag för att få tillräckligt för att kunna försörja sig själv och sin familj, han är en ganska stor familj, med två föräldrar som heter Lina och pappan som heter Dimitri, han har även tre bröder som heter Alexis, Aleksander och Alik, när Sergei växte upp så hade han svårt med pengar och han hade inga föräldrar som var med honom, då det var i kriminella handlingar, så han växte mest upp själv med sina då varande kompisar. De började med kriminella saker som t.ex inbrott, butiksrån som sedan blev till bankrån, gängkrig, men som tur va så insåg Sergei vad han gjorde, så allt slutade bra som tur va. Men nu lever som en vanlig medborgare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en mogen och seriös rpare som är inne för att spela med ett nöje, jag kommer bidra till en bra nivå av rp och endast spela för att ha roliga scenarion

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ni verkar vara en seriös och mogen FiveM server med riktig rp nivå

Hur hittade du Unive? Tips från kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skaffa nya kompisar och skaffa mig ett jobb där jag kan sprida glädje och samtidigt ha roligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa mig ett roligt jobb, och ha roliga sceanrion där alla kan lämna sceanriot med ett leende

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka