Nekad bula | Ansökan till Servervakt [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bula

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad heter du på discord? kulan123_

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar runt 7 på morgonen sedan går jag till skolan runt klockan 8 och sedan går jag i skolan till klockan 15:30 och kommer hem ungefär 15 min efter det och då startar jag min dator och går in på unive och sätter mig och rpar och då kör jag till ungefär 00 ungeför varje dag på vardagar men på helger så går jag in på unive ungefär klockan 11 så kör jag till typ klockan 6 och sedan går ut och gör någonting i typ en timme och sedan slutar jag köra unive runt 02 på kvällen och sedan går jag och lägger mig så jag kör unive ungefär 8 timmar på vardagarna och sedan kör jag unive ungefä 13 timmar på helgerna

Hur länge har du varit medlem på Unive? ja vet ej

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit banad 4 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska vara en person som ska ge ett gott exempel och då tex att man som servervakt ska man inte begå regelbrott och man ska ochså se till att servern inte har lallare som bara springer runt och slåss och andra folk som inte rpar utan bara är här för att föstöra men man ska också visa för dom andra hur man ska rpa och sköta sig men tex om jag som servervakt skulle så någon begå ett regelbrott då kan man ge dom ban i 1 timme så dom sedan kan komma tillbaka och lära sig att inte göra om det regelbrottet och då kanske dom förstår att man inte ska göra något regelbrott och att det innebär att man får ban

Varför vill du bli servervakt på servern? jag ser väldigt många folk som rpar på unive som begår regelbrott som tex. power gaming,vdm,rdm och massa mer och om jag då skulle varit servervakt då skulle jag kunna ge dom en ban på 1 timme och då kan dom lära sig att man inte ska göra så som tex att inte slå folk på sjukan eller inte slå folk på piren och enligt mig skulle jag som servervakt göra servern bättre genom att ta tag i om folk skulle begå regelbrott på unive

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är TEX, om någon skulle skriva i ooc (Banna han) fast han inte har begått något regelbrott och om jag då skulle banna killen utan att han gjort något fel då är jag en korrupt servervakt och servervakt abuse är TEX, om, jag skulle banna alla jag ser för ingenting eller om jag skulle revva mig själv tex i en skottlossning eller springa och revva folk på sjukan elle rliknande asså om jag bara skulle gå runt och banna eller revva folk bara för att göra något då servervakt abusare jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka