Inaktuell bula | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bula

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad heter du på discord? kulan123_

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill få serven att växa å få mera folk till serven

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för jag vill att servern ska växa, och att fler ska kunna spela på servern och uppleva samma sak jag får som wl, så att fler kan utveckla sin rp samt få uppleva allt som bättre rp kan ge som jag, jag e mekko o jobbstyrning/P.A trodde aldrig det skulle hända asså. Jag vill att icke wl ska få en bra wl rp, kommer inte ge upp på det och jag känner att om jag kunna hjälpa personer att få den rp jag får uppleva känner jag att jag måste börja med att godkänna dem att kunna komma in i bra utvecklad rp som jag har fått uppleva. Har varit MA 2 ggr förr, ena gången valde jag att säga upp mig eftersom skulle på semester i 2 veckor så ansåg att någon annan kunde vara ma och göra arbete jatg ej kunde göra, och första gången fick jag indragen sv, men det va en korrupt staff som gav mig indragen och därmed blev jag demotad

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra som man själv vill bli bemött. Visa respekt och ha en allmänt vanlig och social konversation. Vi båda är människor och kan ha en lugn konversation utan att skrika på en o varandra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag är ändå en person som bemöter folk med välkomnande respekt i mina ögon då jag ändå tidigare varit medlem sedan 6 månader sen och massa saker skett vid denna tiden. Jag har också märkt att när jag pratar med nya personer så är det alltid en trevlig ton i min röst som bara dyker upp satt vi båda får e åtanke på hur det fungerar mellan mig och den personen då

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det största jag kommer lägga märken till är ju om personen kan alla grundregler här på servern som det absolut viktigaste som man ska kunna eller vara medveten om när man kör på unive. Kan man inte grundreglerna så kommer man ju självklart behöva be dom läsa på och återkomma senare. Det vill säga att man ger folk en chans men om man kan grundreglerna utantill ser jag inga problem varför personen inte ska få medlem om hen svarar bra på frågorna även resterande frågor är viktigt därmed. Men ser främst på grundreglerna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar skulle vara att ta hand om medlemarna skulle någon behöva hjälp så tycker jag att vi ska finnas där för att hjälpa vi ska vis arespekt till alla medlemar och vara en förebild till dom, ansvaret inom MA är ju också att ta interjuver försöka få bort dom meedlemarna som inte håller sig till regler mm

Hur ser din aktivitetet ut? jag är riktigt aktiv nästan varje dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag vill gör serven större i framtiden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka