Nekad Bukten97 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bukten97

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigurd Holmbukt

Vad är ditt discord namn? SigurdH17

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Brolt Brille | 25 År

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hyggelig, rettferdig og respektabelt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karakteren min kommer fra en tøff oppvekst der han tidlig måtte klare seg selv. Livet har ikke alltid vært lett, men han har lært å stå på egne ben og ta ansvar for valgene sine. Etter å ha lagt bak seg sitt gamle liv, har han nå flyttet til byen for å starte på nytt. Fremtidsplanene hans er å finne en anstendig jobb, bygge et stabilt liv og bli en del av samfunnet. Han er lojal, hardtarbeidende og ser etter en sjanse til å vise hva han er laget av – enten det er å jobbe hardt, hjelpe andre eller skape noe som varer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jeg liker å skape engasjerende og troverdige karakterer som bidrar til dypere og mer levende rollespill. Jeg er god til å improvisere, følge serverregler og bygge historier sammen med andre. Enten det er i en sivil rolle, en jobb eller mer kriminell rollespilling, fokuserer jeg alltid på å gjøre opplevelsen morsom og realistisk – både for meg selv og andre spillere.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Dette betyr at du ikke alltid skal spille for å «vinne» en situasjon selv, men at du noen ganger lar den andre parten lykkes – for å skape bedre og mer interessant rollespill for alle. Det handler om å prioritere historien og opplevelsen fremfor å alltid komme seg ut på topp. For eksempel: Hvis karakteren din blir stoppet av politiet og du vet at du egentlig ikke kan komme deg unna – så kan det være bedre å spille for å bli tatt, i stedet for å prøve å «vinne» ved å alltid løpe vekk eller skyte deg ut av situasjonen. Dette gjør scenen mer realistisk og morsommere for både deg og den andre parten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jeg misforsto en gang en regel om hvordan man bruker informasjon utenfor spillet (metagaming). Det var ikke ondsinnet, men jeg innså etterpå at det påvirket andres rollespill negativt. Jeg fikk en advarsel, tok tilbakemeldingene til etterretning og ble mer kjent med reglene etter det. Siden den gang har jeg vært nøye med å alltid holde meg innenfor reglene. Det lærte meg hvor viktig det er å respektere spillets struktur for å sikre at alle har en god opplevelse.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Du bør alltid vise respekt for motstanderne dine, det kan gi alle et fint miljø å spille i, men samtidig også skape god rollespilling. Toksisitet: Toksisitet kan ødelegge rollespillopplevelsen for alle som blir påvirket av at noen er giftig, og det er ikke bra for et godt miljø og rollespilling.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jeg synes det er viktig å ha det gøy samtidig som man respekterer andre i spillet. Jeg liker å spille på en måte som gjør at alle føler seg inkludert og får mest mulig ut av rollespillet. Samarbeid og å komme opp med nye historier sammen er noe jeg setter stor pris på. Jeg prøver alltid å følge reglene og bidra til en positiv atmosfære, slik at både jeg og de jeg spiller med får en god opplevelse.

Nekad.
Anledning: Din text är AI skriven.

Du får ansöka igen om 24 timmar, lycka till nästa gång.

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka