Accepterad buissnes is fine | Ban överklagan [Rosen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

buissnes is fine

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187143570/

Ditt Hex-ID: 11000014920ab92

Vad är din discord tagg? mafya işareti#9068

Vem var det som bannade dig? Alexander

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft tar bilar utanför sjukhuset ~Alexander.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tjuvkopplade en bil som inte va min.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satte mig i en bil utanför sjukhuset medans jag väntade på min kompis som låg på sjukan. Men då såg jag en väldigt fin bil som stod utanför sjukhuset då satte jag mig i den för att vänta på min kompis och då kom det upp något på skärmen där det stod tjuvkoppla tryck H. men jag är ny på denna server så jag läste inte riktigt klart och jag tryckte h sen krascha mitt spel då frågade jag lite senare min kompis då sa han att man tjuvkoppla på H. så då förstod jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban jag förtjänade den men jag kunde läst innan jag tryckte hade inte behövt vara så förhastad att trycka och jag har lärt mig efter mina misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. när jag var vid bilstölden utan vara krim min kompis tog med mig dit och så visste inte jag något sen blev jag unbannad för att en admin kontakta mig och förstod att jag inte fatta något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat bara väntat utan för sjukhuset eller bara dragit och snackat med lite sköna människor

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att man inte får tjuvkoppla bilar du får inte bara sätta dig i någon helt randoms bil

Nu i efter hand har jag läst alla regler

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka