Nekad builderbob | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

builderbob

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199412058975/

Ditt Hex-ID: steam:110000156889b5f

Vad är din discord tagg? builderbob0145

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på någon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han döda mig ksk 10-20 min sen, sen efter det spawna jag om och flora alla mina grejer sen valde jag och spawna piren efter det så såg jag han igen efter det börja han slå mig så jag sprang till hans bil han så jag försvara mig själv genom att köra på han för att han höll på och lalla han prata ooc också han sa att han spoofa sig själv och hade 300 repkit att han hade stulit dem från mekonomen och jag ville åka till piren och lämna han jag gick av för att byta bil för att min börja ryka efter det boxa han ihjäl mig så jag dog efter det tog han ut sin bil och körde iväg jag respawna eftersom det var inga sjukvårdare aktiv så jag respawna och spawna piren det är då jag såg honom och han höll på så jag körde på han och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag hade inte sagt att staffen gjorde fel om jag hade sett en person som vdmar en annan så hade jag också bannat han så staffen gjorde rätt utan jag vill bara säga vad som egentligen hände inte att jag körde på han för roligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg för det var ganska länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte eftersom det var ganska sent och ingen hade suttit i support men om ni inte tror att han döda mig här får ni. https://medal.tv/games/gta-v/clips/jR9xKey4x_oFa6Qzh?invite=cr-MSxwRmssMzQ1MzA5NjU2 jag hade också kryckor så jag kunde inte försvara mig själv och ville verkligen vara i piren och försöka sälja lite bilar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? glömde bort att jag hade klipp men jag kan ju regeln vdm men jag behövde ju typ det eftersom ville inte dö igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka