Accepterad bugsbunny2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

333

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: vet inte

Ditt Hex-ID: vet inte

Vad är din discord tagg? livsnjutaren77

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-11-08 183301.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tydligen moddade men jag accepterar att hon bannade mig för att han inte visste vad som hände

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i sjukhuset i nära torget sedan när jag blev vårdad asså var inte död så gick jag ut ur sjukhuset och sedan såg jag massa personer som hade tagit vapen ifrån marken sedan undrade jag vad som hände jag frågade min partner som jag rpade med och han sa ta inte upp vapnera lämna dem sedan hoppade jag support och frågade vad som hände sedan frågade jag om man får ta vapen ifrån marken sedan var det klart i support sedan plockade jag en shotgun i marken sedan efter 1-3 dagar sedan så sedan blev jag bannad för moddare och nu när jag skulle gå in i unive så kollade jag att jag var bannad för moddare när jag inte har gjort något liknande.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. i staffens perspektiv så själv klart att han bannar mig men det som han inte vet är att jag hoppade support och frågade om man får ta upp vapen ifrån marken jag visste inte att det var en moddare som hade moddat fram massa vapen då det var mitt fel att jag tog upp vapnet så det var lite mitt fel att jag tog upp vapnet och inte hade tänkt på det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för fearrp och jag har lärt mig en läxa till nästa gång och det kommer inte hända igen eller något likande

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade bara strutan i vapnet och rpat vidare för att det är inte logist att det ligger massa vapen i ett sjukhus jag borde bara skita i vapnet för att det är ochså powergaming 2 att jag bara spelar för makt och pengar

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig en del av bannen men ochså att dem i support var kanske nya så jag vet inte jag borde tänka själv om det är logiskt att det finns vapen i ett sjukhus men men

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Jag hoppade Support angående saken och Staffen Taxi sa till mig att det har hänt att loggsen kopplade när jag tog vapnet och då fick loggsen att jag var moddaren när jag tog vapnet skriv till Taxi för det var så han sa till mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka