Accepterad Bugo2 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bugo2

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? hugo_4897

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Barack Obama 31 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Dum, rolig, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Barack Obama föddes in i en medelklassfamilj i Västerås och växte upp med 2 älskande föräldrar. Han var aldrig den skarpaste kniven i lådan och hade det svårt i skolan, speciellt i tonåren, och det slutade med att han hoppade av skolan i 8an. Efter att Barack hoppat av skolan tog han jobb som allt möjligt: mjölkpojke, tidningsbud och glassbilsförare. Han har nyligen flyttat till denna stad i hopp om nya möjligheter, men han lockas ofta på grund av sin ytterst låga inteligens till det kriminella livet även om han oftast menar väl med sina handlingar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med är en rolig karaktär och bra RP. Jag har erfarenhet av spex och underhållning i verkligheten så jag tror att jag kommer passa bra på servern och bidra med roliga scenarion för alla!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska försöka spela på ett sådant sätt att de andra i ett scenario kan vinna. Till exempel, om man är kriminell och gör ett rån så ska polisen kunna ta dig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja när jag var ny på servern för 5 år sedan bröt jag mot ett par regler men jag har lärt mig efter det och nu har jag inte kört på servern på länge men vill komma tillbaka och RP:a på ett moget sätt och köra enligt reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear RP: Att man till exempel under pistolhot gör något som man inte skulle gör i verkligheten, typ som att springa mot attackeraren och försöka slå den. VDM: Vehicle Death Match. Man får inte använda sitt fordon som vapen. RDM: Random Death Match. Man får inte utan anledning döda en annan spelare.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam. Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam. Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Har gjort!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka