Nekad Bugo | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bugo

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198869001730/

Ditt Hex-ID: 1100001362a3602

Vad är din discord tagg? Hugo_#4590

Vem var det som bannade dig? Tilda

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Combat Log. ~Tilda.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att det såg ut som att jag combat logga i situationen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit arresterad efter att jag hade kört olagligt. Jag skulle precis hoppa in i polisbilen och sedan blev jag disconnectad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom mitt internet disconnectade, vilket gjorde att det såg ut som jag combat loggade. Jag hade problem med internet hela dagen och kunde därför inte göra någonting åt det just då.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag RDMa någon av misstag när jag spawnade på serven för första gången. Den andra bannen var för att jag sa att någon dödade mig. Det jag har lärt mig av dessa bans är att man inte ska RDMa och man ska vara noga med att läsa igenom regler så att man inte bryter mot dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Första bannen borde jag inte ha RDMat. Jag var ny till spelet och borde inte ha gjort det. Jag skulle ha varit mer noga med att följa reglerna.

Vid andra bannen så bara ha läst reglerna bättre och inte brutit karaktär.

Vid den senaste för combat log kunde jag tyvärr inte ha gjort så mycket eftersom jag inte riktigt kan kontrollera när mitt internet ska försvinna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vid de dagar som internet strular kanske jag inte behöver köra på servern så att inte liknande situationer ska uppstå igen. Jag kan även se till att följa lagen in game så att jag inte behöver vara orolig för att det ska se ut som att jag combat loggar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka