Accepterad bugha blixten | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bugha blixten

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad är ditt discord namn? benimfagel

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Paolo Roberto, 28 år gammal, Uppvuxen i Los Santos, genomlevt en tuff barndom och hamnat på kanten av lagen. Han hade en tuff barndom och hamnade snabbt på fel väg, han har alltid varit smart och skicklig på att undvika att hamna i kläm hos lagen, Hans far lämna honom vid tidig ålder och hans mor dog i en skjutning det har bidragit till den stökiga uppväxten och tillits problem eftersom han har fått hoppa mellan barnhem o barnhem och har fått svårt att fästa sig, han har flytt från flertals barnhem under hans uppväxt. Paolo drogs in i småbrott i tidig ålder och blev mycket påverkad av det, han blev påverkad både fysiskt och psykiskt. Paolo har en vältränad kropp, han är 174cm lång och han har kort svart hår och bär alltid solglasögon men under dessa solglasögon gömmer sig ett par mycket vackra gröna ögon men även ett stort ärr som han fick efter han blev kniv skuren i ett gäng bråk det är också en av anledningarna att han alltid bär solglasögon eftersom han skäms av sitt ärr, men efter han fick sitt ärr insåg han att de han gör är fel väg så han beslöt sig för att bryta sig lås ur kriminaliteten och satsa på sig själv. Paolo är en Tystlåten, observant och anpassningsbar ( Han är skicklig på att anpassa sig till olika situationer och har ett gott sinne för humor) det är det som gör hans personlighet så unik eftersom han passar ihop med alla människor. Paolo är även bra på att samarbeta med folk och hjälpa till när de behövs, han är en pålitlig och snäll kille med mycket vänner omkring sig. Men även fast han är snäll så undviker han aldrig en fight, eftersom han är en mycket kampsports fascinerande och är inte dålig på det heller ;). Paolo är anställd som posttjänsteman på PostNord i Los Santos, Paolo hanterar och sorterar post samt ansvarar för smidig distribution inom staden. Han har en stark arbetsmoral och ser till att posten når sina destinationer i tid. Men det var allt om min karaktär Paolo Roberto.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan/kommer bidra med till den här servern är en väldigt stark rp nivå och med väldigt bra scenarion både kriminella och icke kriminella scenarion. Jag kan bidra med mycket bra och detaljerade scenarion som alla kommer att tycka om inte bara den som vinner scenariot även också dem som "förlorar". Jag kan bidra med väldigt bra saker till denna serveren hoppas och tror jag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du gör eller tar beslut med avsikt att ge en fördel till den andra gruppen istället för dig själv. Tex om man blir jagad av polisen kanske man "ramlar" så polisen hinner ikapp och gör scenariot mer intressant och verkligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag gjort. Några exempel på reglerna kan va, RDM (Random death match), VDM (vehicle death match), Sunt förnuft ( tänka logiskt/ tänka som att det är i verkligheten) Social Rp (Lösa konflikter genom att prata ist för att använda våld).

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det skulle jag säga eftersom jag spelat på flertals servrar som tex, ortenwave, centic, heden, och andra stora serverar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt mogen för min ålder, kan rätt mycket och är "bra" på rp. o sen att unive är min favorit server ;)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka