Nekad bugha blixten | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bugha blixten

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? SIxten

Vad är ditt discord namn? benimfagel#1259

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Paolo Roberto, 28 år gammal, Uppvuxen i Los Santos, genomlevt en tuff barndom och hamnat på kanten av lagen. Han hade en tuff barndom och hamnade snabbt på fel väg, han har alltid varit smart och skicklig på att undvika att hamna i kläm hos lagen. Paolo har en vältränad kropp och Han har kort, svart hår och bär alltid solglasögon. Tystlåten, observant, anpassningsbar ( Han är skicklig på att anpassa sig till olika situationer och har ett gott sinne för humor). Undviker aldrig en fight. Anställd som posttjänsteman på PostNord i Los Santos, Paolo hanterar och sorterar post samt ansvarar för smidig distribution inom staden. Han har en stark arbetsmoral och ser till att posten når sina destinationer i tid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till denna servern är, väldigt hög rp nivå. Kan även bidra med väldigt bra scenarion både kriminella och icke-kriminella scenarion. Jag kan bidra med väldigt bra och detaljerade scenarion som alla kommer att tycka om inte bara den som vinner scenariot. Jag kan bidra med väldigt bra saker till denna serveren hoppas jag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att du tar beslut eller agerar på ett sätt som ger en fördel för den andra personen eller gruppen, istället för att bara tänka på dina egna fördela. alltså man ska inte spela för att en själv ska vinna, Tex om man blir jagad av polisen kanske man krokar med mening så att polisen kommer ikapp och gör scenariot mer intressant.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått reglerna. Några av reglerna är, Fear Rp ( när man inte värnar för sitt liv/ inte Rp rädd), Rdm (random death match), Vdm ( vehicle death match), Social rp (när du löser en konflikt med ord ist för våld).

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på, ortenwave, heden, centic o många mer. skulle kalla mig för erfaren inom rp.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka