Accepterad Bugge184 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bugge184

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198855979940/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Rantakare

Vad är ditt discord namn? Hugge184#2320

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar Konradsson. När Gunnar var 4 så var han en dator snubbe som älskade datorer. Hans mamma var snäll och var en advokat som även älskade datorer. Pappa var sträng och tränade varje dag.
Varje gång Gunnar åkte dit så blev han väldigt konstig. Sen en dag så lurade pappan i han massa saker att hans mamma var helt sjuk i huvudet för att hon lärde honom om datorer.
Gunnars pappa hatade datorer så han ringde polisen och Gunnars mamma åkte i fängelse i 12 år för tydligen våld mot barn. ( 12 år senare ) Gunnar var 16 och han fick inte träffa sin mamma av att hon hade "misshandlat honom".

Men Han blev en stökig grabb som tränade hela tiden och sket i skolan. Gunnar jobbar på posten AB och lever på en lön vid 4000 kr om dagen bara men han kommer att försöka skaffa ett bättre jobb snart.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på Unive ett tag. Jag tycker att servern har bra rp och bra staffs som hjälper alla varje dag. Jag hade velat utöka min rp. Så man kan vara eller göra roliga scenarios.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför att jag vill bli Whitelistad är för att jag vill skaffa en högre roll. Men även så att man kan göra eller vara i nya scenarios. Typ skaffa ett bättre jobb eller bli kriminell..

Hur hittade du Unive? Genom att jag var hos min kompis och han visade mig denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul samt bli bättre på RP och skapa roliga scenarios

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar endast på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka