- Meddelanden
- 41
- Reaction score
- 7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198855979940/
Ditt Hex-ID: 1100001356383a4
Vad är din discord tagg? Hugge184#2320
Vem var det som bannade dig? flame
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? .
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag frågade om hjälp om min ban apeal i support även fast man inte får göra det
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag frågade om lite hjälp och jag dom blev bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel för att jag frågade om ban apeal i support på dc men jag ska inte göra det igen
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte frågat om ban apeal i support på discord
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte fråga om ban apeal i dc
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001356383a4
Vad är din discord tagg? Hugge184#2320
Vem var det som bannade dig? flame
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? .
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag frågade om hjälp om min ban apeal i support även fast man inte får göra det
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag frågade om lite hjälp och jag dom blev bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel för att jag frågade om ban apeal i support på dc men jag ska inte göra det igen
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte frågat om ban apeal i support på discord
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte fråga om ban apeal i dc
Har du läst våra regler? Ja