Nekad Bugge184 | Ban överklagan [Sako]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bugge184

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198855979940/

Ditt Hex-ID: 1100001356383a4

Vad är din discord tagg? Hugge184#2320

Vem var det som bannade dig? ~cr0zz

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combat-logging

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom trodde att jag combat loggade för att smita från poliserna. Men det var att min mamma stängde av mitt internet för att jag inte gick och la mig (det hände 21:30)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på ett kidnapnings scenario där jag var i gärningsmannen. Och då hade en av dom andra kidnappade ringt polisen. När jag hade gömt bilen så satt vi ett garage i sandy sen så skulle jag gå och lägga mig men jag sa nej till min mamma. Men då stängde hon av internetet för att det var skola imorgon. Man kan tro att jag combat loggade men det var min mamma som stängde av internetet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ag tycker att det var en felaktig ban för att min mamma stängde av mitt internet. Och då blev jag bannad för combat-logging. Det kan ju va mitt fel för att det tekniska strulet låg på min sida och jag förstår att ni tycker att jag gjorde fel och jag kan gärna ta fängelse straffet om jag blir unbannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var att jag körde som en galning i trafiken när jag var en sjukvårdare. Men jag lärde mig att inte köra som en galning med sjukvårdar bil och jag tänker efter innan jag gör saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stängt av tidigare så att min mamma inte skulle bli arg och stänga va mitt internet. Eller sagt till min mamma att det var väldigt viktigt att hon inte stänger av internetet för att då bli jag bannad för combat-logging på servern jag spelade på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att stänga av tidigare så att min mamma inte stänger av mitt internet när jag är mitt uppe i ett scenario på kvällen när det är skolan dagen efter.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka